Vzdělávací centrum


Spolupracujeme s Nadací KKFF
Jsme součástí úsilí, za nímž stojí Nadace Karel Komárek Family Foundation (KKFF). Tato rodinná nadace manželů Štěpánky a Karla Komárkových podporuje proměny, jež zlepšují prostředí, ve kterém žijeme a vzděláváme.
Díky její podpoře se rozvíjejí nejen městské parky a veřejná prostranství, ale také školní zahrady, které se stávají místem učení i setkávání. Nadace zároveň pečuje o kulturní dědictví, podporuje mladé umělce a pomáhá tam, kde je to nejvíce potřeba.
Pro nás je partnerství s KKFF příležitostí, jak propojit naši práci s širší vizí – ukazovat, že vzdělávání může probíhat nejen ve třídách, ale i v prostředí, které děti i učitele inspiruje a rozvíjí.

Vzdělávací centrum
Naše mateřská škola se stala aktivní součástí vzdělávacího centra, které vzniklo z iniciativy Nadace Karel Komárek Family Foundation (KKFF). Jeho cílem je podpořit proměny v českém školství s ohledem na pozitivní roli venkovní výuky. Centrum je prostorem, kde se setkává odborná expertiza, pedagogická praxe i inspirace ze zahraničí.
Koho centrum oslovuje a podporuje?
Vzdělávací centrum se zaměřuje na:
- ředitele a pedagogy mateřských a základních škol,
- zřizovatele škol a školských zařízení,
- studenty pedagogických oborů (SŠ, VOŠ, VŠ),
- architekty a studenty architektury,
- odbornou veřejnost z oblasti školství i zájemce z řad široké veřejnosti.
Co centrum nabízí?
Vzdělávací centrum je platformou pro sdílení dobré praxe, pro rozvoj kompetencí pedagogů a zároveň inspirujícím prostorem pro inovace ve vzdělávání. Společně s dalšími partnery klademe důraz nejen na mezioborovou spolupráci, ale také na budování prostředí, které v zájmu zdravého vývoje dětí podporuje učení a hru venku.
Díky tomu, že jsme se stali součástí sítě nadačních center, jsme se otevřeli světu a vykročili směrem k větší spolupráci, inspiraci pro ostatní a sdílení hodnot. Jsme rádi, že můžeme pomoci propojovat aktéry a instituce napříč obory a být součástí širší proměny vzdělávacího systému, která má mj. ambici zavádět venkovní vzdělávání jako pevnou součást pedagogického procesu.